fredag, januar 21, 2005

Hei verden!

You can say the soul is gone,
the feeling's just not there.
Not like it was so long ago.
You can say the soul is gone
and close another door.
Just be sure that yours
is not the one.


Neida, jeg har ikke helt forsvunnet fra verden slik enkelte har hevdet. Ryktene om min "død" er sterkt overdrevet. Nå har jeg latt Gud og hvermann se fyllesyke-ansiktet mitt på nettet i en uke, så det er vel på tide å rykke det litt nedover. For de som ikke la to og to sammen (2+2=4) så kan jeg jo informere om at det bildet var tatt med ønskelisteobjekt nummer 1 fra posten noen uker tilbake. Jepp, jeg har fått meg digitalkamera, et Sony DSC-W1. Med 5 Megapixler, 3x optisk zoom, og noen digitale zoomasjer også, for de gangene man har bruk for det. Den har en memorystick med 32 Megabyte minne på (noe som forhåpentligvis endrer seg snart - ikke at brikken transformeres, den vil nok alltid være stuck med 32 MB minne, men jeg vil sikkert kjøpe en venn til den. En storebror om du vil). Uansett, kameraet er bra, nå mangler jeg bare å ta det med ut på bytur, noe jeg akter å gjøre i kveld. Det har nemlig bodd inne hos meg og akklimatisert seg en stund nå. (eller det er ikke mer ta bilde av her hjemme, alt etter hvilket ståsted du har)

Hva har jeg gjort den siste uken? Vel, hver dag mellom 0930 og 1400 har jeg for det meste befunnet meg på Landås, a.k.a skolen, etter det har jeg vært litt hjemme, litt hos Roald, litt hos Pål, og i går var jeg ute på byen igjen.. På nachspielet møtte jeg en passe freaky jente/dame. Hun var et sted mellom 30 og 40 år gammel, og så fort hun fikk nyss om at jeg driver med musikkanmeldelser skulle jeg nagles til veggen. Jeg fikk spørsmål om hva som skjer med den moderne rocken og popen, og hvilken fremtid bluesen har og så videre. Hele tiden mens hun forsøkte å sette det "Bertine Zetlitz uttrykket" mot meg, og forsøke å være et par hakk hvassere enn meg, slik at jeg ikke fremsto som interessert musikkentusiast, men en uvitende tulling som påberoper seg å kunne noe om musikk. Noe som selvfølgelig er helt sant.Vondt drikke fikk vi også.. Men ellers var det en morsom fest!

I dag skal jeg på quiz klokken seks, sammen med en venninne. Jeg liker å gå på quiz, det er et morsomt alternativ til vanlig bygåing, og for en som digger å spille TP er det midt i blinken. Med litt dyktighet klarer man å svare riktig på spørsmålene, og kanskje er man så heldig at man vinner. Det gjorde vi nesten sist jeg var med (andre plass). Så i dag er det duket for å ta det siste steget opp på pallen!

Så inntil neste gang; tjobing!

Ingen kommentarer: