lørdag, mai 28, 2005

Ukas valg...

...er jo over for lengst. Spørsmålet var like kort som svaret er tvetydig og vrient. "Hvor?" Nei, hvor skal man begynne...? Hvor med hva? Hvem skal hvor? Hvor er best? Er hvor best?

Folk syntes ihvertfall å mene at oppover er det beste (48 %). Så følger rett fram, sammen med hvor som helst, og deretter litt tilbake og venstre. Ingen ville til høyre eller nedover. Noe jeg forsåvidt forstår godt. Jeg vil ikke nedover jeg heller, selv om jeg av og til må avfinne meg med å gå til høyre. For eksempel når jeg skal ut av rommet mitt og til stua. Eller har vært på do og skal ut. Eller kommer fra kjøkkenet og skal på rommet mitt. Kort sagt, det er faktisk mye høyre her i livet, selv om man kanskje ikke alltid vil innrømme det. Av og til må vi til høyre. Men for det meste så skal vi (tydeligvis) oppover. Og det er jo bra.

Så lurer jeg på en annen ting; når skal man innfinne seg? Når skal man avfinne seg? Og når skal man befinne seg? Når man skal til høyre?

undreundre
Ha noe bra!
hilsen Ole

Ingen kommentarer: