fredag, februar 10, 2006

Heia NGT!

Jeg har fått nett igjen!!

Etter nesten 2 måneder i tørka har endelig NexGenTel innfridd løftet om å levere bredbånd i Heien 18. Dermed har gamle Hoel (ikke den eldste) igjen tatt steget ut på informasjonsmotorveien, og uten frykt for å bli overkjørt der føler jeg at vi har en spennende og morsom tid foran oss.

Jeg kommer til å fortelle mer i dette forumet om ikke lenge i det hele tatt, men for øyeblikket kan dere suge på den karamellen at Lost Songs er operativ igjen. Fornøyd nå, Leif-Ole? :)

Et lettelsens sukk fra deres alles
Ole Martin

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Fornøyd nå, Leif-Ole? :)"

Nja, no er du her, men du må hugse at du skal levere no. Forventingane er skyhøge, så du har litt å leve opp til. Du må ikkje bli nervøs, for eg veit du slår med mange glimrende tankevekkere asap =)

Jon Høgberg Baraas sa...

Jeg er ikke fornøyd. Joda, jeg er vel det. Men du må levere nå, Hoel!

Roald(cain) sa...

Jeg er ikke helt fornøyd jeg heller. Blir mye mas og lite innhold, men men det er jo hoel tuttelu...

rj sa...

vehey... veldig bra!

Hege sa...

Veldig fornøyd nå :-)

Velkommen tilbake!