fredag, september 16, 2005

Hei!

Mer gammelt nytt: valget er over. Jeg har hatt bursdag (på valgdagen, som vanlig). Til alle som stemte; godt at dere kom dere til lokalene. Til alle som stemte på det jeg gjorde; godt valg. Det er rart å si det, men det var første gangen jeg stemte. Så jeg skal kanskje ikke snakke så høyt om det å bruke borgerplikten og så videre...

Ellers skjer det lite i OleMartinVerden. Penga renner ut og kjedsomheten siger inn. Jeg vet jeg har uttalt at jeg "vilikkeskallikke" ha jobb eller noe i den duren. Men; alle som snakker om at de vil gå arbeidsledige: ti still. Det er slett ikke noe å glede seg over.

Tenkte bare jeg ville si hei og surmule litt... :)

2 kommentarer:

Eirin sa...

Gratulerer med overstått!

Anonym sa...

Må i ærlighetensnavn si meg enig med senor Hoel der. Rakk å være arb. led i "bare" ca 3mnd men dett var MER enn nok. Kan umulig være en situasjon å tilstrede etter.

Når det er sagt må jeg troppe opp litt slukøret på trappa til Ole og sende en noget forzinket Gratulasjonshilsen til herremannen! Gratttis, og vel overstått. - bursdager og sånne datoer generelt, er ikke min sterke side... Håper den blir registrert for det og at noen kan mumle: "..-det er tanken som teller..." For det er vel det det egentlig er?!??!

Må oxo bare skyte inn at for den våkne leser har headeren på mns`n blitt byttet ut med honnør til Lyse. Sitter plugga nesten rett i fiberen (hos svigers), så her går det unna skal du tro. (vs den gode gamle ISDN linja som var her... )

Alt for denne gang, nå skal jeg sjekke siden til "Jon og Teddy`n..."