mandag, oktober 17, 2005

Stoltz av meg selv

I dag har jeg gått stoltzen igjen, og det var jammen på tide så lenge som det var siden sist. Begynte oppstigingen kvart over seks, tok meg en lengre pause underveis, og var oppe kvart på sju. Der satt jeg og nøt (den utrolig flotte) utsikten i 20 minutt før jeg gikk ned igjen, og plutselig var det blitt bekmørkt. Var nede igjen halv åtte, og siden da har jeg tatt det ekstremt med ro foran tastaturet. Fin tur. Skal ta den igjen hvis været holder.

Jeg jobber også litt om dagen, og det er good news synes jeg. Var på Krohnengen torsdag, fredag og i dag, og skal tilbake i morgen. Håper de bare fortsetter å ringe, jeg har som regel tid kan du si.

Ok, jeg følger lite med, det innser jeg nå. Jeg visste ikke om denne funksjonen i det hele tatt. Eller har den kommet til i det siste? Mener bestemt å huske at man ikke kunne legge til bilder før, med mindre de allerede var ute på nettet et sted. Men det er gullelull det, da kan jeg kutte ut Hello'en min. Bildet er fra Football Manager, og viser hvilken fantastisk målmaskin jeg har på laget.

Tjolahopp, tjolahei, tjolahoppsasa!

1 kommentar:

Jon Høgberg Baraas sa...

Trodde du visste alt sånt, jeg. Jeg har iallfall vært klar over denne funksjonen en god stund.
God VG- overskrift, by the way.