mandag, april 25, 2005

Besøk og sånn

Jeg har hatt litt besøk i det siste faktisk, og det er ganske uvant egentlig! Mens jeg bodde i Sogndal hadde jeg besøk ca fem ganger på fem år, og mer enn halvparten av de var det første året. Nå har jeg hatt (og skal ha) tre besøk på fire uker, så man forstår at frekvensen tilsynelatende har økt en del. Mamma, søsteren min, svogeren min og niesen min var her for to uker siden, og denne helgen/uka har Jon og Sara vært her. De bodde forøvrig i hengehuset, og hybelen min er det ingen av dem som helt vet hvor ligger... Jeg pekte på den fra Ulriken, men finner du veien basert på det så er du jammen godt kjent.

Under følger noen bilder fra turen, selv om det ene er juks og kommer fra en tidligere tur. Men jeg har ikke helt fått til å ta gode bilder med digitalkameraet mitt, så da får det heller være lov å bruke noe som illustrasjonsfoto. Bildet er altså arrangert. Ellers har jeg snakket tildels høylytt om å ikke bruke blogplassen min til å drive med referater fra det vi har drevet med de siste dagene (vi fant nemlig ut at det kanskje er det som har tatt knekken på bloggingen min), så jeg nøyer meg med å si at vi har hatt det veldig kjekt i mange dager. Akvariet, Ligretto (kortspillet som er "sendt til jorden fra helvete"), uteliv og fjelltur er noen av stikkordene.

Det går mot eksamen, og jeg har i så måte vært litt flink i dag som har regnet kjemi i noen timer. Jeg har også startet på et annet langvarig prosjekt, nemlig 24-timers løpet på Nürburgring. Ikke i virkeligheten naturligvis (men det er bare å spandere tur), men på GT4. 24 timer realtime hardcore racing. Jeg er vel ferdig på ettermiddagen i morgen, og forhåpentligvis eier av en formel-1 bil. Det er jammen godt jeg har autopilot.

Får jeg skrevet litt om ei plate også nå så skal jeg kalle det en god dag.

Ole Martin

Ingen kommentarer: