tirsdag, juni 28, 2005

Her er jeg!

Klokka er litt over ti. Sola har bare såvidt akkurat gått ned. Jeg er barbeint og har shorts på. Jeg bada for to dager siden. Det er varmt hele dagen. Jeg spiser en is når jeg vil. Jeg nyser litt av gresset. Jeg fisker av og til på kveldene.

Det er sommer på Eidsvoll.

Etter en skikkelig utladning på skolesiden har jeg tatt meg skikkelig sommerferie i hodet, og denne bloggen har fått nyte godt (?) av det. Hvis det er noen som er tvil, så kan jeg iallefall melde at jeg lever i beste (om enn ikke rikeste, men når var sist jeg gjorde det...?) velgående, jeg jobber ganske mye (på vinmonopolet), og prøver etter beste evne å bruke hver dag til noe moro. Dessuten leser jeg en bok. DaVinci koden, for de som lurer. Livet er altså sommerlig og daft, og for min del kan det godt være sånn i mange uker fremover. Hverdagen kommer tidsnok.

Jeg kommer forhåpentligvis snart tilbake med noen løse betrakninger på livet rundt meg.
Soleier, jonsokkoller, bekkeblomer og skogssneller fra Ole Martin.

Ingen kommentarer: